Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

Χρόνια πολλά!! Merry Christmas!! :))

Γεια σας φίλοι μου! Με την ευκαιρία των φετινών γιορτών θα ήθελα να σας ευχηθώ και εγώ από τα βάθη της καρδιάς μου Χρόνια Πολλά, Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένος ο νέος χρόνος!! Καλά να περάσετε όπου και αν είστε με τα αγαπημένα σας πρόσωπα! Εύχομαι η γέννηση του Χριστού να φέρει φως και αγάπη στη ζωή μας και να μας δώσει δύναμη να αντιμετωπίσουμε την κάθε δοκιμασία!!!Merry Christmas !! Feliz Navidad!! Σας αφήνω με λίγα γιορτινά αστειάκια, έτσι για να γελάσουμε! Ελπίζω να σας αρέσουν!

Πολλά φιλούθκια,
Βασιλική xoxo :)

























17 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά Βασιλική μου, με υγεία, αγάπη και ευτυχία! Εύχομαι ο νέος χρόνος να σου φέρει ό,τι επιθυμείς!
    Καλά να περνάς ό,τι κι αν κάνεις!!!
    Οι εικόνες όπως πάντα απίθανες!!! ♥♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Να τα πούμε;"
    "Από Μαζωνάκη τι ξέρετε;"

    Καλά Χριστούγεννα Βασιλική μου! Πάντα χαρούμενη με υγεία και περιτριγυρισμένη με αγάπη!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκάκι μου, καλή χρονιά!!
      Ελπίζω να είσαι καλά!
      Έχεις βραβείο!! Όποτε μπεις και έχεις χρόνο, θα χαρώ πολύ να δω ανάρτησή σου!!!!!
      http://giwtatotongi.blogspot.gr/2015/02/blog-post.html

      Διαγραφή
  3. xixixixi!
    Χρόνια πολλά και καλά, Βασιλικούλα μου!!!
    Μόνο όμορφες στιγμές στη ζωή σου!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά!!!! Καλά κι ευλογημένα Χριστούγεννα :))))
    Όμορφες οι εικόνες που διάλεξες....μου έφτιαξες την διάθεση ;)
    Καλά να περνάς!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βασιλική μου πολύ διασκεδαστική η ανάρτησή σου!!
    Χρόνια Πολλά με υγεία και ευτυχία!!!
    Χαρούμενες γιορτές να περάσεις μαζί με αγαπημένα πρόσωπα!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Βασιλικούλα μου!
    Με αγάπη και υγεία!
    Καλή χρονιά να έχεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χρόνια σου πολλά Βασιλική μου, για τη γιορτή σου!
    και καλή χρονιά!με υγεία!φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Xρόνια πολλά Βασιλικούλα μου,γιά τήν γιορτή σου!!
    Καλή χρονι'α μέ υγεία καί αγάπη!!Νά πενάς υπέροχα!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βασιλικούλα μου χρόνια πολλά!!! να έχεις μια υπέροχη χρονιά με όσα επιθυμείς!! υγεία και αγάπη!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύχρονη, κοριτσάκι μου!
    Ευτυχισμένος ο νέος χρόνος!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά κ' γιορτινά!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ✿ه° ·.
    Que 2015 nos traga muita saúde, muitas alegrias e muita criatividade!

    Ótimo sábado!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    ✿ه° ·.

    ╲\╭┓╱
    ╭✿ ╯
    ┗╯\╲

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βασιλικούλα Ζάχαρη, Βασιλικούλα Μέλι! Να χεις καλή χρονιά καρδούλα μου και να μαζέψεςι πολλές δημιουργικές εμπειρίες από τις σπουδές σου! Χρόνια πολλά για τη γιορτούλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Προαβαίνω να σου ευχηθώ Καλή Χρονιά και πολύχρονη! Δεν βγήκε ο Γενάρης! Απολαυστική ανάρτησή σου! Να είσαι καλά κοριτσάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα. Καλώς σε βρίσκω. Ελπίζω να είσαι καλά. Καλή χρονιά , με υγεία , αγάπη, ευτυχία, ωραίες και όμορφες στιγμές και ότι επιθυμείς και επιθυμούμε. Μου λείψατε πολύ πολύ . Είμαι πολύ χαρούμενη που βρίσκομαι και πάλι εδώ ,μετά από τόσους μήνες. Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ πολύ για το σχόλιο σου! Μου έφτιαξες τη μέρα!