Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

Μία έκτακτη ανάρτηση..

Hola amigos!! Ελπίζω να είστε όλοι καλά!!Το ξέρω ότι δεν είναι ακόμα Παρασκευή για  την επόμενη μου ανάρτηση, όμως ήθελα να κάνω μια τελευταία ανάρτηση εδώ στην Κύπρο γιατί αύριο φεύγω για Αγγλία!! Πως πέρασε τόσο γρήγορα ο καιρός...Είμαι πολύ ενθουσιασμένη και ανυπομονώ πολύ να ξεκινήσω τις σπουδές μου( παράξενο αλλά προς το παρόν δεν με έπιασε κανένα αίσθημα μελαγχολίας και συγκίνησης!!) Αλλά 4 μήνες διακοπές και καθίσι είναι πολλοί!!! Θέλω διάβασμα!!!!! Χιχι μην ανησυχείτε δεν το έσκασα από κανένα ψυχιατρείο!! :p

Σήμερα θα σας δείξω μία κατασκευή μου και τι άλλο από αστεία στιχάκια!! Προσπαθώ να εντοπίζω τα ποιο αστεία στο διαδίκτυο γιατί δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο μου αρέσει να σας διασκεδάζω!! Λέτε στο μέλλον να γίνω παλιάτσος?? Χιχι
**********************
Το Σάββατο είχαμε ένα αποχαιρετιστήριο πάρτυ στο σπίτι με όλους τους συγγενείς και συναδέλφους του πατέρα μου..Επειδή ήταν πολλά άτομα και ο χρόνος μας πίεζε δεν κάναμε κάτι το ιδιαίτερο..Στρώσαμε τραπέζια στο γρασίδι (έχουμε μεγάλη αυλή) και τα καλύψαμε με κίτρινο τραπεζομάντηλο..Απλά έφτιαξα με την μητέρα μου κεράκια για διακόσμηση..
Πήραμε γυάλινα δοχεία σε διάφορα σχήματα, κολλήσαμε κορδέλες γύρω γύρω και μέσα βάλαμε το κεράκι!! Πολύ απλά!! Πως σας φαίνονται??



**********************
Και πάμε στα αστεία στιχάκια!! Ελπίζω να σας αρέσουν :)









Τι έξυπνη διαφήμιση?? I need a XOIRO!!





























Αυτά για σήμερα καλοί μου φίλοι!! Ελπίζω να σας άρεσε η σημερινή "έκτακτη" ανάρτηση μου..Εύχομαι σε όλους ένα όμορφο υπόλοιπο της εβδομάδας με πολλά χαμόγελα!

Πολλά φιλούθκια,
Βασιλική :)
xoxo




48 σχόλια:

  1. Καλό ταξίδι και καλές σπουδές Βασιλική!!!!
    Τα κεράκια σου είναι υπέροχα!!! Όσο για τα στιχάκια σου, έχω γίνει μανιώδης αναγνώστης τους!!!
    Καλά να περνάς και φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα μου!! Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν!! Καλή ήμέρα να έχεις!! Πολλά φιλούθκια :))

      Διαγραφή
  2. Αααα πουλάκι μου φεύγεις; Και δεν θα έχεις την τιμή και την χαρά να σπουδάσεις στο ελληνικό πανεπιστήμιο και να πάρεις πτυχίο στο τάβλι και το φραπέ;;; Θα γίνεις δηλαδή μια προκομμένη πολυτάλαντη φοιτητριούλα;;;Καλότυχη να είσαι καλή μου και εγώ θα σου κουνώ το καλαμάκι από το φραπέ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχε δυστυχώς δεν θα έχω αυτή τη χαρά...Αν και τώρα που και που σκέφτομαι "δεν θα ήταν ωραία τώρα να πήγαινα στο Ηράκλειο που πέρασα και εκεί στην όμορφη Κρήτη να χαρώ ακόμη λίγο τον ηλιόλουστο καιρό.." Αλλά δυστυχώς άργησαν να βγουν τα αποτελέσματα και είχα ήδη αποφασίσει για Αγγλία οπότε.. δεν πειράζει..Θα επισκέπτομαι τις φίλες μου εκεί!! Ευχαριστώ Χριστίνα μου!!! Καλή μέρα να έχεις!!Πολλά φιλούθκια :))

      Διαγραφή
  3. Καλό ταξίδι! Πολύ ωραίες οι δημιουργίες σου και οι εικόνες σου! Γέλασα πολύ με τη συγκριση γάμων χαχαχαχαχα τα ίδια και σε μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου!! Χεχε όντως αυτή με τη σύγκριση γάμων είναι πολύ αληθινή...Νόμιζα πως μόνο εδώ στην Κύπρο κάνουμε τέτοια πράγματα :ρ Καλή συνέχεια εύχομαι!! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  4. Καλές σπουδές Βασιλική!!!
    Πολύ όμορφες οι κατασκευές σου!!!
    Τα στιχάκια σου είναι πολύ διασκεδαστικά!!!
    Καλό ταξίδι
    Φιλούθκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου Στέλλα!! Να σαι καλά!! Χαίρομαι που σου άρεσαν..Καλή μέρα να έχεις!! Πολλά φιλούθκια :))

      Διαγραφή
  5. Those candles which you've done with your mother are absolutely wonderful! They create such an amazing atmosphere, besides, they are so festive!
    I also enjoyed those pictures which you've shared. Some of them I didn't really understand, but english ones are really funny:)
    Have a good trip, take care!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hello Alexandra!! Thank you so much for your nice words!!! I am so glad you liked them!!! Have a nice day!! Kisses from Cyprus xoxo :)

      Διαγραφή
  6. Τα στιχάκια σου όπως πάντα ένα κι ένα Βασιλική! Μου έφτιαξες το κέφι!
    Καλό ταξίδι εύχομαι και με το καλό να ξεκινήσεις τις σπουδές σου!
    Περιμένω πως και πως την επόμενη ανάρτηση από την Αγγλία αυτή τη φορά! Προσωπικά θέλω να μάθω τα πάντα γιατί απλά την αγαπώ την Αγγλία και ονειρεύομαι από μικρή να πάω, αλλά δε τα έχω καταφέρει... Οπότε καταλαβαίνεις περιμένω με ανυπομονησία!
    Φιλάκια πολλά και καλό ταξίδι ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Rylie μου!! Να σαι καλά!! Σε καταλαμβαίνω απόλυτα, έχω και εγώ αυτή την αγάπη για την Αγγλία!!Μην ανησυχείς, θα σας ενημερώνω και θα σας ετοιμάσω ένα φωτογραφικό αφηέρωμα!! Καλή μέρα να έχεις! Πολλά φιλούθκια :))

      Διαγραφή
    2. Εύχομαι πολύ σύντομα να εκπληρώσεις το όνειρο σου και να επισκεφτείς την Αγγλία!!!

      Διαγραφή
  7. Με το καλό να πας κοριτσάκι μου στας Αγγλίας, καλή αρχή και ακόμα καλύτερη συνέχεια!!! Τα στιχάκια σου απίθανα!!! Μου άρεσαν πολύ τα κεράκια και βρίσκω υπέροχη την ιδέα της μάζωξης στην αυλή!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου για τα καλά σου λόγια!! Χαίρομαι που σου άρεσαν!! Καλή συνέχεια εύχομαι! Πολλά φιλούθκια :))

      Διαγραφή
  8. Bασιλικούλα μου καλό ταξίδι καί καλές σπουδές κορίτσι μου!!
    Πολύ όμορφα τά κεράκια!!Μπραβο σέ εσένα καί τήν μανούλα σου!!
    Γέλασα μέ τά απίστευτα στιχάκια!!Καλά νά περνάς!!Φιλούθκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου Dimi!! Να σαι καλά!! Χαίρομαι που σου άρεσαν!! Να έχεις μία όμορφη μέρα! Πολλά φιλούθκια :))

      Διαγραφή
  9. Πέρασε πολύ γρήγορα ο καιρός γλυκούλα μου αλλά διψάς για μάθηση και πας με χαρά και δίψα για νέες σπουδές!!πρέπει να περάσατε υπέροχα στον πανέμορφο κήπο σας και με τη μαμά σου διαπρέψατε στο στολισμό και στα κεράκια!με διασκέδασαν τα κουτάκια σου ο Μάρλευ και ο Μέρκιουρι-το γράφω έτσι τώρα-με τρέλαναν και τα..κιλά επίσης που τα είχαν σε προσφορά..άσε και με το συντριβάνι έπαθα!!!κουκλίτσα μου να σου πάνε όλα καλά καλό ταξίδι να έχεις και να τα βρείς όλα εύκολα στο δρόμο σου!μη μας ξεχάσεις!!-LACTA-Να μας στέλνεις τα νέα σου.την αγάπη μου πολλά φιλάκια και μιά μεγάλη αγκαλίτσα καρδούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου Kate για τα όμορφα όπως πάντα λόγια σου!Χαίρομαι πολύ που σε διασκέδασαν τα στιχάκια, χεχε το συντριβάνι και εμένα από τα αγαπημένα μου!!Φυσικά και δε θα σας ξεχάσω, θα σας γράφω τα νέα μου και θα σας αναιβάζω και φωτογραφιες!!! Καλά να περνάς όπου κι αν είσαι!!Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  10. Βασιλική μου, καλό ταξίδι να έχεις και κοίτα να πάρεις όσες περισσότερες απαραίτητες γνώσεις μπορείς!
    Να περνάς καλά και να δημιουργείς!
    Τα στιχάκια με έκαναν να γελάσω, που τόσο πολύ το έχω ανάγκη αυτό τον καιρό ακόμα περισσότερο.
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για τα καλά σου λόγια!! Χαίρομαι που σου άρεσαν τα στιχάκια!! Ένα έχω να σου πω, μπορεί να υπάρχουν δύσκολες μέρες στη ζωή μας αλλά μετά ακολουθούν οι ωραιότερες!! Χρειάζεται μόνο δύναμη, πίστη και υπομονή!! Καλή συνέχεια!! Πολλά φιλούθκια :))

      Διαγραφή
  11. Καλό ταξίδι Βασιλική μου και καλή αρχή στη νέα σου ζωή εκεί, στα ξένα! Εύχομαι να έχεις μία υπέροχη φοιτητική ζωή!
    Πολύ ωραία τα κερια! Μπράβο σε 'σένα και στη μαμά!!!
    Ωστόσο αυτή η εικόνα με τα διαδοχικά ξυπνητήρια με αντικατοπτρίζει απόλυτα! :Ρ
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Γιώτα μου!! Και σε σένα εύχομαι καλή αρχή στη φοιτιτική σου ζωή με μόνο επιτυχίες και πολλές χαρές!! Χαχα όντως αυτό με τα ξυπνητήρια μας ταιριάζει απόλυτα!! Να έχεις μία όμορφη μέρα! Πολλά φιλούκια :))

      Διαγραφή
  12. Καλό δρόμο μικρή και Καλή ακαδημαϊκή πορεία νάχεις. Θ α πετύχεις , γιατί βλέπω οτι είσαι ανυπόμονη για γνώση.Στο εύχομαι απο καρδιάς.
    Καλά να περάσεις στας Αγγλίας (εκεί ζεί και η κόρη μου και περνάει μια χαρά) φιλάκια πολλά και θα τα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ καλή μου Χαρά!! Να σαι καλά!! Καλή συνέχεια εύχομαι! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  13. Βασιλική μου, καλό ταξίδι να έχεις και να απολαύσεις μία υπέροχη φοιτητική ζωή! Θα περιμένουμε "αγγλικές" ιδέες και δημιουργίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Τέτα μου!! Χεχε θα σας αναιβάζω διάφορα από την Αγγλία!! Να έχεις μία όμορφη μέρα! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  14. Με το καλό να πας στην Αγγλία Βασιλική μου και να κάνει όλα σου τα όνειρα πραγματικότητα.
    Να περάσεις τέλεια και θα περιμένουμε ανάρτηση και φωτογραφίες από εκεί.
    Ο στολισμός μου άρεσε πάρα πολύ απλός και τέλειος.
    Φιλιά πολλά καλό ταξίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Έλενα μου!! Να σαι καλά!! Σίγουρα θα σας ετοιμάσω ένα φωτογραφικό αφιέρωμα!! Καλή συνέχεια εύχομαι! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  15. Βασιλική μου καλή πρόοδο και καλή διαμονή στην Αγγλία. Η κατασκευή σας απλή αλλά πανέμορφη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ καλή μου Ελένη!! Χαίρομαι που σου άρεσε η κατασκευή!! Καλή συνέχεια εύχομαι!! Πολλά φιλούθκια :))

      Διαγραφή
  16. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία-Έλενα! Καλή συνέχεια! Πολλά φιλούθκια :))

      Διαγραφή
  17. Κορίτσι μου γλυκό! Καλό ταξίδι να έχεις!
    Θα σου πω ένα μυστικό : κι εγώ όταν κάθομαι πάνω από 3 ΜΕΡΕΣ δεν αντέχω, βαριέμαι, και ξαναπιάνω το διάβασμα! αχαχαχαχα! επομένως οι τόσοι μήνες για εμένα θα ήταν θάνατοςςςς... αχχαχαχαα!
    Σε φιλώ πολύ γλυκά, και θα δεις πως όπως ο psy έτσι θα κάνεις κάθε φορά που θα περνάς ένα μάθημα! ;)
    Καλή πρόοδο μικρούλα μου!!! Σου εύχομαι τα καλύτερα! :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αναστασία μου για τα καλά σου λόγια!! Χαχαχα ταιριάζουμε!!!Αχ φαντάζομαι πως είναι το αίσθημα να περνάς ένα μάθημα,μάλλον ΄΄ετσι θα κάνω!! Να έχεις μία όμορφη μέρα!! Πολλά φιλούθκια :))

      Διαγραφή
  18. basiliki μου.. καλό ταξείδι, καλή πρόοδο, καλό διάβασμα..καλό Χειμώνα..καλη χρονιά..καλά να τα περνας... νασαι παντα καλά.. να τα περνάτε καλά!!
    μάκια!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ καλή μου Παρασκευή για τις ευχές σου!! Τις ανταπωδίδω!!! Να έχεις μία όμορφη μέρα! Πολλά φιλούθκια :))

      Διαγραφή
  19. Thank you so much!!Have a nice day!! Kisses from Cyprus xoxo :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Βασιλικούλα μου καλές σπουδές αγαπούλα μου!
    Καλή διαμονή και προσαρμογή να έχεις!
    Χαίρομαι που δεν σε έχει πιάσει μελαγχολία!
    Υπέροχες οι κατασκευές σου!
    Φιλάκια πολλά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ψόφησα στο γέλιο!
    Καλό ταξίδι και καλά μυαλά ;)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Such an easy way of making candles look even more attractive. Amazing,
    would you like to follow each other to keep in touch?


    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλό ταξίδι Βασιλικούλα και σου εύχομαι τα καλύτερα στο δρόμο σου και στη ζωή σου!!!Ευχαριστούμε για τα αστεία ακόμα γελάω!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή διαμονή και καλές σπουδές να έχεις. Η διακόσμηση απλή και όμορφη, όσο για τα στιχάκια, γεμάτα χιούμορ και γέλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Βασιλική μου καλό ταξίδι και καλές σπουδές! Σου εύχομαι τα καλύτερα, να περνάς τέλεια!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κορίτσι μου, καλά να περνάς, καλές σπουδές, και να προσέχεις πολύ πολύ τον εαυτό σου! Την αγάπη μου σου στέλνω όπου και να είσαι! (πολύ ωραία τα χαρούμενα στιχάκια, με έκανες και γέλασα! να είσαι καλά!)
    :) ♥♥♥ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αγαπούλα μου, γλυκιά!!!
    Κλαίω από τα γέλια!!!
    Αχαχαχα! Τέλεια ανάρτηση!
    Και τα διακοσμητικά σας... υπέροχα!
    Όλα καλά να πάνε με τις σπουδές σου και να περάσεις και τέλεια!!!
    Ελπίζω να είσαι καλά!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Miss you!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ❀⊱•.

    Bom tempo do Advento!
    Bom início de semana com tudo de bom!!!
    •.✿⊱
    Beijinhos do Brasil.♪♬° ·.
    ❀✿❀⊱•.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ❊..(
    ✿.(,)
    ❊|::::|.☆¸.¤ª“˜¨
    ✿|::::|)/¸.¤ª“˜¨˜“¨
    ❊|::¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
    ✿%¤ª“˜¨¨ᴳᴼᴼᴰ
    ❊#ª“˜¨ ᴺᴵᴳᴴᵀ﹗
    Feliz Navidad y Próspero Año Nuevo 2015!!!
    ♥Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ πολύ για το σχόλιο σου! Μου έφτιαξες τη μέρα!