Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

Quote of the day challange and some graffiti!!

Γεια σας παιδιά! Όλα καλά? Ελπίζω οι περισσότεροι από σας να βρίσκεστε σε καμιά παραλία ή εξοχικό και να την αράζετε ή σε κανένα εξωτερικό και να περιπλανιέστε ή στη δουλειά και να ονειρεύεστε για τις καλοκαιρινές διακοπές που πλησιάζουν. . Εγώ προσωπικά είμαι σπίτι και μόλις τελείωσα κάτι που έπρεπε να τελείωνα εδώ και πολύ πολύ καιρό. . .

Και ναι κυρίες και κύριοι, μόλις τέλειωσα τα graffiti!! (πήγαινε εδώ αν δεν θυμάσαι) .Χίλια συγγνώμη στις blogoφίλες μου που τις άφησα να περιμένουν για πολύ πολύ καιρό, αλλά δυστυχώς είχα πολλά πράγματα εκείνη τη περίοδο στο κεφάλι μου και δεν βρήκα καθόλου χρόνο. . Δεν πειράζει," κάλλιο αργά παρά ποτέ"!
Να ξέρετε ότι τα έφτιαξα με πολύ πολύ αγάπη! Εντάξυ δεν είναι και τα επαγγελματικά graffiti των δρόμων αλλά ελπίζω να σας αρέσουν!!



I love recycle

Για την αγαπημένη μας κ.Ρένα, που αγαπά την ανακύκλωση!! Μπορεί να μην φαίνεται καλά αλλά το έκανα πάνω σε κουτί παπουτσιών- ανακύκλωση είπαμε!! Με όλη μου την αγάπη Ρένα μου!




live strong

Για τη Μαριάννα μας από τον ονειρόκοσμο!! Αισιόδοξη και δυναμική-όπως και τα χρώματα αυτού του graffiti! With all my love!



health-love-hope

Για το αισιόδοξο Κατερινάκι από το positive-thinking-greece. Τρεις λέξεις με μεγάλη σημασία. Σε αυτό το graffiti  χρησιμοποίησα τα συνηθισμένα μου μαρκαδοράκια, αλλά και ξυλομπογιές για τη λέξη love! Με όλη μου την αγάπη Κατερίνα!


Dimi

Για την αγαπημένη μας Dimi, που είναι και τα γενέθλια του blog της! Εδώ είπα να αφήσω ελεύθερο το μυαλό μου και έτσι το έκανα κάπως αφηρημένο. . Για σένα Dimi μου με όλη μου τη καρδιά, χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου και ότι επιθυμείς!


mytripsonblog
Για τη Μαρία μας από το mytripssonblog. Και σε αυτό το graffiti είπα να δοκιμάσω αφηρημένη τέχνη, μόνο που πρόσθεσα και λίγο ροζ- και 2 πεταλουδίτσες! Μαρία μου με όλη μου την αγάπη για το όμορφο σπιτάκι σου!


Πως σας φάνηκαν? Το ξέρω ότι δύσκολα διαβάζονται αλλά δεν πειράζει,τουλάχιστον μοιάζουν με graffiti σωστά?
Όσοι θέλουν το δικό τους graffiti  πολύ ευχαρίστως να τους το κάνω αφήνοντας σχόλιο  εδώ. Θα προσπαθήσω να μην αργήσω!Πάλι!
*************************************************
Ελπίζω να μη σας κούρασα επειδή έρχονται κι άλλα. Πριν από λίγες μέρες, καθώς έκανα τη βόλτα μου στη blogoγειτονιά, μπήκα στο σπιτάκι της αγαπημένης Demi Mist (www.beautyandthemist.com ) και είδα μια ανάρτηση της που λεγόταν quote of the day (αν δεν την επισκεφτήκατε ακόμα πηγαίνετε γρήγορα!).  Και έτσι αμέσως άναψε ένα λαμπάκι στο πάνω μέρος του κεφαλιού μου αφού έχω και μια ιδιαίτερη αδυναμία στα στιχάκια.  Και έτσι επίσημα σας παρουσιάζω το Quote of the day challange- το πρώτο challange που διοργανώνει το basilikis-art! 


Τι γίνεται εδώ: 
Αυτή η πρόκληση έχει να κάνει με στιχάκια,ή αλλιώς quotes. Στιχάκια για την αγάπη, για τη φιλία, για τη ζωή, για τα όνειρα, στιχάκια από μεγάλες προσωπικότητες, είτε από αρχαίους φιλόσοφους, είτε από τον αγαπημένο σας σταρ του cinema. Έτσι,όποτε θέλετε, μπορεί να είναι κάθε μέρα, μπορεί σε κάθε σας ανάρτηση, μπορεί μία φορά την εβδομάδα ή μία φορά το μήνα, βάζετε μια εικόνα με ένα στιχάκι που θέλετε να μοιραστείτε. Τις εικόνες μπορείτε να τις βρίσκετε από το google ή από οποιαδήποτε ιστοσελίδα θέλετε, ή ακόμη μπορείτε να τις φτιάχνετε εσείς αν μπορείτε! (είτε χειροποίητα είτε ηλεκτρονικά)  Αυτή η πρόκληση ξεκινάει από αύριο και διαρκεί μέχρι. . . .μέχρι να βαρεθούμε!! Σκοπός της είναι να να αντλούμε δύναμη και αισιοδοξία από διάφορα στιχάκια καθώς και έμπνευση! Θα χαρώ πολύ πολύ να συμμετέχετε!

Πώς συμμετέχω:
-απλά αφήστε σχόλιο κάτω από αυτή την ανάρτηση και αν σας είναι εύκολο πάρτε και το εικονάκι στο σπιτάκι σας για να διαδοθεί! Επίσης στο τέλος κάθε ανάρτησης με σχέση αυτή την πρόκληση απλά να βάζετε αυτό: #quoteofthedaychallenge.

Θα χαρώ πολύ να δω τα δικά σας στιχάκια! Δε θέλω να είναι μία υποχρέωση, που να σας ταλαιπωρεί, θέλω απλά να σας αρέσει και να το ευχαριστιέστε! Ας κάνω εγώ την αρχή απόψε αφήνοντας σας με ένα στιχάκι που όποτε το βλέπω δεν ξέρω γιατί μου σηκώνεται η τρίχα: 

#quoteofthedaychallenge

Καληνύχτα παιδιά και όνειρα γλυκά! Θα τα πούμε σύντομα!
Πολλά φιλούθκια,
Βασιλική :)








49 σχόλια:

  1. AΝ ΘΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ,ΕΛΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΕ ΣΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ BLOG ΜΑΣ!!!!http://theacity.blogspot.gr/2013/05/the-city-awards-2013.html
    ΑΝ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΑΦΗΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΕΚΕΙ http://theacity.blogspot.gr/2013/05/the-city-awards-2013.html ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΜΕ ΑΝ ΘΕΣ ΤΟ BLOG S ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΓΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΦΙΛΙΚΟ BLOG.ΓΡΑΨΤΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙΣ....ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα τα graffiti σου!!!
    Μπράβο, κοριτσάκι μου!!!
    όσο για την πρόκληση... μου άρεσε η ιδέα!!!
    (Επειδή δεν κάνω και τόσο συχνά αναρτήσεις, θα δω πώς θα το κάνω!!! Θα προσπαθήσω όμως!!!)
    Φιλάκια πολλά, γλυκό μου!!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ Γιάννα μου! Να σαι καλά!! Χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα! Αααα είναι η πρώτη Παρασκευή του μήνα σήμερα, έρχομαι τρέχοντας στο σπιτάκι σου! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  3. Tα γκράφιτυ είναι η αδυμανία του γιου μου, έχει μάλιστα αγοράσει και διάφορα βιβλία σχετικά με γκράφιτυ
    Πολύ όμορφα τα έκανες!
    Φιλιά, καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Έλενα μου! Αλήθεια? Αγόρασα και εγώ ένα βιβλίο πριν από λίγο καιρό σχετικά με τα graffiti. .Είναι μανία τι να κάνεις! Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και το σχόλιο σου! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  4. Είσαι μια ομορφιά με πολύ ταλέντο!!! Σ΄ευχαριστώ πάάάάάρα πολύ για το δωράκι σου!!! Έγω το είχα ξεχάσει, για να είμαι ειλικρινής, εσύ όμως όχι. Στείλε μου, αν θέλεις τα στοιχεία σου στο mail μου, σου έχω κι εγώ μια εκπληξούλα (onirokosmos@gmail.com). Πολύ καλή η πρόσκλησή σου για τα quotes. Θα επανέλθω σύντομα σ΄αυτά σε ανάρτησή μου. Πολλά φιλάκια και να περνάς καλά σε ό, τι κι αν κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαριάννα μου! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια- χαίρομαι που σου άρεσε το δωράκι μου αλλά και η πρόκληση με τα quotes! Περιμένω με μεγάλη ανυπομονησία τις δικές σου αναρτήσεις!! Αχ τι ωραία μου αρέσουν πολύ οι εκπλήξεις! Καλή συνέχεια! Πολλά φιλούθκια :)
      *μην ξεχάσεις να πάρεις το δωράκι σου και να το στολίσεις στον ονειρόκοσμό σου!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα καλή μου συμπατριωτούδα. ίντα μπου κάμνεις; πολλά όμορφα τα γκράφιτι σου, αρέσαν μου ούλλα..άρεσε μου πολλά τζιαι η πρόσκληση σου, εννά το σκεφτώ τζιαι ίσως συμμετέχω τζιαι γω :) στιχάκια δικά μας ενόμισα στην αρκήν, αλλά μετά που μας έδειξες το δικό σου το έτοιμο, οκ εν πιο εύκολο μάλλον έτσι, έσιεις δίκαιο για το δικό σου πρώτη φορά το βλέπω,το θκιεβάζω , ανατρίσιασα τζιαι γω! σιέρουμαι που είσαι ξανά μαζί μας, να σε ενημερώσω τζιαι γω με την ευκαιρία για το καλοκαιρινό διαγωνισμούλη που κάνει το σπιτούδι μου
    υγ-το απόγευμα αν δεις κανένα δελφινούι να πλατσουρίζει στες θάλασσες μας , να ξέρεις είμαι εγώ:))
    κυπριακά δελφινοφιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου δελφινούι μου! Καλά είμαι εσύ? Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια-χαίρομαι που σου άρεσε και η ιδέα της πρόκλησης! Οκ σκέφτου το και θα περιμένω με μεγάλη ανυπομονησία τα δικά σου αγαπημένα στιχάκια! Όσο για τον καλοκαιρινό σου διαγωνισμό, σίγουρα θα συμμετέχω! μην ανησυχείς και κάτι έχω υπόψη μου :ρ Καλά πλατσουρίσματα δελφινάκι σήμερα και καλή διασκέδαση! Πες γεια και στη θάλασσα από μένα!Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
    2. γεια σου τζιαι πάλε..ενημερωτικά ήταν για το διαγωνισμό μου επειδη ελειπες καιρο που τη γειτονια μας , ευχαριστω θα περιμενω με χαρα την συμμετουχουλα σου
      περασε να δεις φωτογραφικο υλικο απο τη χθεσινη επισκεψη του δελφινιου στο φυσικο του περιβαλλον :)
      φιλουθκια

      Διαγραφή
  6. Καλημερούδια Βασιλική μου!! Τα γκράφιτι έγιναν πολύ όμορφα και δεν νομίζω πως έχουν να ζηλέψουν κάτι από αυτά των δρόμων!!
    Ωραία η ιδέα σου για το quote of the day!! Ίσως θα μπορούσα να το ενσωματώσω με το photo a day!! θα δούμε!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Παρασκευή μου! Ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα της πρόκλησης! Πολύ έξυπνη η ιδέα σου με το συνδυασμό του photo a day!Καλή συνέχεια σε ότι και αν κάνεις! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Βασιλική μου!! Πανέμορφα τα έκανες, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!! Καλή αρχή στην νέα σου στήλη!! Δυστυχώς δεν θα μπορέσω να συμμετέχω γιατί γράφω κάτι ανάλογο στο all4blogs.gr στη στήλη Daily Inspiration! Να περνάς όμορφα φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι! Χαίρομαι που σου άρεσαν! Μην ξεχάσεις να το πάρεις και να στολίσεις το σπιτάκι σου! Δεν πειράζει που δε θα συμμετέχεις, μόλις τώρα ανακάλυψα και τη στήλη σου στο all4blogs, μπράβο Κατερινάκι!Καλή συνέχεια και πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
    2. Το έβαλα! :) ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου! Καλό σαββατοκύριακο να έχεις! *μάκια*

      Διαγραφή
  8. Σε ευχαριστώ πολύ Βασιλική μου για το γκράφιτι...είναι υπέροχο..ξεπέρασες κάθε μου προσδοκία,το λάτρεψα!!!
    Όσο για την πρόκληση, όπως λέει και η confusedmind, ίσως να ταίριαζε με το photo a day...θα δω..φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ πάλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι που σου άρεσε! Ευχαριστώ πολύ για την προσπάθεια-πολύ έξυπνη η ιδέα της Παρασκευής με τη photo a day challange! Καλή συνέχεια σε ότι κι αν κάνεις! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα Βασιλικούλα μου!!Καλά αποτελέσματα καί καλούς βαθμούς στά μαθήματά σου σού εύχομαι!!!Πολύ όμορφα τα graffiti σου!!!Σέ ευχαριστώ πάρα πολύ γιά τό δικό μου!!!Τό λάτρεψα!!Η αλήθεια είναι,ότι τό είχα ξεχάσει!!Κάλιο αργά,παρά ποτέ λένε εδώ!!!Νάσαι καλά κοριτσάκι μου!!!Καλό καλοκαίρι καί καλές διακοπές σού εύχομαι!!!Πολλά φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Dimi μου για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι που σου άρεσε- μην ξεχάσεις να το πάρεις και να στολίσεις το σπιτάκι σου! Καλό καλοκαίρι και καλή συνέχεια!! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  10. βασιλικουλα μου δυστιχως δεν ειμαστε σε καποιο εξωχικο μερος αλλα πισω απο εναν υπολογιστη!χαχαχ τα γκραφιτι φανταστικα!!!δεν εχεις τιποτα να ζηλεψεις απο τους επαγγελματιες!!!!και η προταση σου με τα στοιχακια μου αρεσε πολυ!δεν κανω ομως τοσο συχνες αναρτησεις,οποτε θα ειδωμεν πως θα το κανω!φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Φιλίτσα μου!! Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!! Χεχεχε δεν πειράζει και πίσω από τον υπολογιστή πάλι καλά είναι-που θα πάει θα πάμε και εμείς κάποτε σε ένα εξωτικό μέρος! Χαίρομαι που σου άρεσε η πρόταση με τα στιχάκια και ευχαριστώ για την προσπάθεια!! Να έχεις ένα όμορφο σαββατοκύριακο! Πολλά φιλούθκια ;)

      Διαγραφή
  11. πολύ όμορφα.. σε βρίσκω ταλέντο! μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ Παρασκευή μου! Να σαι καλά!! Καλό σαββατοκύριακο να έχεις! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  12. ¸.•°❤❤⊱彡

    Bom domingo!
    Boa semana!
    Beijinhos do Brasil°º✿♫
    °º✿
    º° ✿♥ ♫° ·.
    ¸.•°✿✿⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα!Φανταστικά τα γκράφιτι που ετοίμασες!Μπράβο!Μου άρεσε και η ιδέα της πρόκλησης μα δυστυχώς δεν θα μπορέσω να συμμετάσχω.Θα περνάω όμως να βλέπω τα quotes όσων συμμετέχουν,α και να σου πω οτι το δικό σου μου άρεσε πολύ!Φιλάκια και καλό υπόλοιπο Κυριακής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα μου για τα καλά σου λόγια! Να σαι καλά! Χαίρομαι που σου άρεσε και η ιδέα- δεν πειράζει που δεν θα συμμετάσχεις! Καλή συνέχεια και πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  14. καλημέρα καλή συμπατριωτούδα..ευχαριστώ για τη ψήφο στο φλυτζανούδι μου το είδα από χθες σου έστειλα και εμαιλ, δε ξέρω αν το είδες
    δε μου έρχεται κάποιο ποίημα ή κάτι για την όμορφη ιδέα σου !!
    δελφινοφιλούθκια κυπριακά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου συμπατριωτούδα μου! Είδα το εμαιλ σου και σου απάντησα- δεν κάνει τίποτε! ήταν πολύ όμορφη η κούπα σου! Δε χρειάζεται να σου έρθει κάποια ιδέα και να φτιάξεις εσύ στοιχάκι- ότι θέλεις από το internet, όπως έβαλα εγώ. Δεν θέλω να τρώτε πολλή ώρα-2-3 λεπτά δουλειά :ρ Καλή συνέχεια σε ότι κι αν κάνεις! Πολλά φιλούθκια ;)

      Διαγραφή
  15. Τι όμορφα τα γκράφιτι που έφτιαξες Βασιλική! Υπέροχα είναι, μπράβο σου!!! Και η ιδέα σου, η καινούρια πρόκληση είναι φανταστική! Πολύ μου άρεσε! Θα συμμετέχω κι εγώ όσο μπορώ!
    Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου! Να σαι καλά! Χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα και ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή! Θα περιμένω με ανυπομονησία στιχάκια σου! Καλή συνέχεια σου εύχομαι και καλό καλοκαίρι! Πολλά πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα, έτοιμη η δική μου συμμετοχή συμπατριωτούδα μου
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/06/blog-post_2189.html
    Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια σου Βασιλικη! Τι κανεις?Εχουμε να τα πουμε πολυ καιρο! Ναι οντως
    εχω πολυ καιρο να επισκεφτω την αγαπημενη μας blogoγειτονια λογω των εξετασεων και των πολλων υποχρεωσεων... Αλλα χθες οι εξετασεις τελειωσαν! Τα γκραφιτι σου ειναι υπεροχα εχεις πολυ μεγαλο ταλεντο! Και το quote of the day challenge φαινεται πολυ ενδιαφερον! Ελπιζω να τα ξαναπουμε συντομα! Πολλα φιλακια και σου ευχομαι να εχεις ενα υπεροχο καλοκαιρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Αλιόνα μου! Καλά είμαι εσύ? Εύχομαι καλά αποτελέσματα στις εξετάσειςε σου- τί ωραία που τέλειωσαν! Ευχαριστώ πολύ πολύ για το σχόλιο σου! Καλό καλοκαίρι να έχεις και καλή ξεκούραση! Πολλά φιλούθκια :) Θα τα λέμε!

      Διαγραφή
  18. Γεια σου Βασιλική! Μου άρεσε πολύ η ιδέα σου για το #quoteoftheday και θα συμμετέχω και εγώ, αφού αγαπώ πολύ τα στιχάκια και τα χρησιμοποιώ συχνά! Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Rylie μου! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η ιδέα- θα περιμένω με μεγάλη ανυπομονησία τα στιχάκια σου! Καλή συνέχεια εύχομαι! Πολλά φιλούθκια :)

      Διαγραφή
  19. Καλώς σε βρίσκω και μπαίνω με το δεξί!Μου άρεσε η ιδέα σου και θα συμμετέχω κι εγώ.Πάω να βάλω το εικονίδιο.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Georgette και καλώς όρισες στο σπιτάκι μου!! Χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα μου, να σαι καλά! Θα περιμένω με ανυπομονησία τα δικά σου στιχάκια! Πολλά φιλούθκια ;) xxx

      Διαγραφή
  20. Καλό σου απόγευμα!Σήμερα έκανα την πρώτη ανάρτηση.Αν θέλεις πέρασε να δεις.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γεια σου Βασιλική! Καλώς σε βρίσκω! :))))
    Πολύ ωραία η ιδέα σου!!!!
    Θα το ξεκινήσω σίγουρα!!!! ;)
    Φιλιά πολλάαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ χαίρομαι πολύ πολύ που σου άρεσε η ιδέα μου! Περιμένω με ανυπομονησία τα δικά σου στιχάκια! Καλώς σε βρίσκω και εγώ!! Πολλά πολλά φιλούθκια :) xxxxxxxxx

      Διαγραφή
  22. http://onirokosmos-art.blogspot.gr/2013/06/blog-post_20.html To πρώτο quote of the day challenge. Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ για το βραβείο!!! Στην επόμενη ανάρτηση θα απαντήσω στις ερωτήσεις του και θα σ΄ενημερώσω! Φιλιά κοριτσάκι και καλό 4ήμερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ έρχομαι τρέχοντας!!! Εγώ σε ευχαριστώ Μαριάννα μου! Πολλά φιλούθκια :) xxxxx

      Διαγραφή
  23. Γεια σου καλή μου Mayumi! Καλώς όρισες στο σπιτάκι μου! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια! Να σαι καλά! Έρχομαι και εγώ στο σπιτάκι σου! Θα περιμένω και τα στιχάκια σου! Καλή συνέχεια να έχεις! Πολλά φιλούθκια :) xxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ πολύ για το σχόλιο σου! Μου έφτιαξες τη μέρα!