Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Diary of bliss week 2-κουμπαράς :)

Αγαπητό μου ημερολόγιο,
Ένα από τα πιο όμορφα αισθήματα που μπορεί να νιώσει κάποιος είναι όταν φτιάχνει κάτι για κάποιον με πολλή αγάπη. Μόνο και μόνο το χαμόγελο στο πρόσωπο του ανθρώπου που δίνεις το δωράκι σου σε κάνει ευτυχισμένη! Σήμερα επιτέλους τέλειωσα τον κουμπαρά μου(τον ξεκίνησα από τον Ιούνιο χεχεχε) ο οποίος θα ταξιδέψει παρέα με άλλους 100ντάδες κουμπαράδες που έφτιαξαν και φτιάχνουν πολλές πολλές  bloggers και τη ΔΡΑΣΗ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ BLOGGERS  με πολλή αγάπη για το συνάνθρωπο. Εύχομαι τα χαμόγελα που βρίσκονται πάνω στον κουμπαρά μου να υπάρχουν για πάντα στο πρόσωπο του παιδιού που θα τον πάρει! Μακάρι να ήμουν εκεί να έβλεπα το χαμόγελο του! Υπάρχει πιο όμορφο πράγμα?


Όσοι επιθυμούν να φτιάξουν το δικό τους κουμπαρά από ανακυκλώσιμα υλικά για καλό σκοπό, ας πατήσουν εδώ ή να επικοινωνήσουν με email στη διεύθυνση drasigreekblogger@gmail.com.


Καλή μου μπλοκοπαρέα ελπίζω να είσαστε όλοι και όλες καλά και να περνάτε πολύ όμορφα! Χίλια συγγνώμη για την απουσία μου αλλά  κάτι χημείες και φυσικές ενισχυμένες δεν με αφήνουν να μπαίνω καθημερινά στην μπλοκογειτονιά μου :( Να ξέρετε όμως ότι παρακολουθώ τα νέα σας έστω και κρυφά χεχεχε Καλό σαββατοκύριακο να έχετε όλοι σας γεμάτο χαρά και χρώματα ! Πολλά φιλούθκια ,Βασιλική :)

**************************************
Ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής είναι:







30 σχόλια:

  1. Βασιλικούλα μου πολύ ωραίος ο κουμπαράς σου!!
    κοίτα τα μαθήματα σου κ μη ζητάς συγνώμη!!Εμείς εδώ είμαστε...δεν φεύγουμε!!!

    Φιλάκια, καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μικρούλα μας να είσαι καλά και να προσέχεις!!Τα μαθήματα που ανέφερες δεν ήταν από τα καλύτερα μου,με δυσκόλευαν πολύ!! Καλό σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφος κουμπαράς!! Πολύ μου άρεσαν τα χαμογελάκια και όπως το σκέφτηκες!! Καλή επιτυχία με τα μαθήματα!! Τώρα το Σαββατοκύριακο να ξεκουραστείς! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ ωραίος ο κουμπαρας σου καλη συνεχεια στα μαθηματα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο Βασιλική μου! Πολύ όμορφος ο κουμπαράς σου.
    Ξέρουμε πολύ καλά από Χημείες και Φυσικές οπότε μην αγχώνεσαι....εμείς δεν βάζουμε απουσίες. :))
    Σε σκεφτόμαστε και γνωρίζουμε πόσο κουράζεσαι.
    Καλό Σ/Κ!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολλά μπράβο Βασιλική μου για τον πολύ όμορφο και χαρούμενο κουμπαρά σου! Φυσική & Χημεία είναι από τα μαθήματα που φέτος ειδικά θα με δυσκολέψουν αρκετά αλλά κάπως θα τα καταφέρω. Μην αγχώνεσαι! Καλό Σαββατοκύριακο κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολλα χαμογελαααααααααααα!!!μπραβο!!!!!!!!καλη συνεχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μεσα στην τρελή χαρά ο κουμπαράς σου. Πολύ μου αρέσει. Κουράγιο με τα μαθήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφος ο κουμπαράς σου Βασιλική!Καλό διάβασμα καί χαρούμενο Σ/Κ!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφος ο κουμπαράς! Καλή συνέχεια με τα μαθήματα, το ζω και ξέρω πως είναι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφος ο κουμπαράς σου Βασιλική!! Καλή συνέχεια με τα μαθήματά σου! Δεν πειράζει, ας μην είναι συχνές οι επισκέψεις στη γειτονιά!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έχεις βραβείο!!!
    http://beautystr.blogspot.gr/2012/09/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. θα σκορπισει πολλα χαμογελα ο κουμπαρας σου!!!!!
    Μαριλενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μικρή συμπατριωτούδα με την μεγάλη καρδιά
    μπράβο σου για τα όμορφα λόγια που γράφεις και για την ευαισθησία σου
    να περνάς καλά και προτεραιότητα έχουν τα μαθήματα σου

    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ένας χαρούμενος κουμπαράς...μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλημέρα γλυκιά Βασιλική-))
    και εγώ θα ήθελα να απολαύσω το χαμόγελο αυτό,όταν θα δει τον χαρούμενο,ωραίο σου κουμπαρα-)))
    μπράβο κορίτσι μου-)))
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τί ομορφιές είναι αυτές πάλι!!!
    Πολλά φιλάκια, κοριτσάκι!!!
    Να περνάς καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  19. Passei para uma visitinha.
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    彡♪♫°¸.•♫°`

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλή σου μέρα και καλό μήνα..όταν θα έχεις χρόνο πέρνα απο το blog μου σε περιμένει ένα δωράκι ..στείλε μου τα στοιχεία σου στο email μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αα! Πολυ καλος ο κουμπαρας σου Βασιλικη μου!!!
    Ποσο μου αρεσει η ανακυκλωση και η εναλλακτικη χρηση των φαινομενικα αχρηστων υλικων.....
    Μπραβο, μικρη μου!
    Γλυκο φιλι.... ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ολα αυτα τα υπεροχα και παιχνιδιαρικα χαμογελακια ελπιζω να φερουν χαρα και σε αλλα προσωπακια!
    Μακια.... ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γλυκειά Βασιλικούλα καλημέρα,τυχαία έπεσα πάνω στο μπλογκ σου, μπράβο κοριτσάκι μου, βλέπω μέλλον λαμπρό μπροστά σου,να σε χαίρονται και να σε χαιρόμαστε!
    Πέρνα και από τις xrysomelisses.blogspot.gr να μας δεις!
    Πολλά φιλιά απ όλες τις μελισσούλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γλυκιά μου Βασιλική , πρώτα η φυσική και η χημεία και μετά όλα τα άλλα .. Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου , μου έδωσες κουράγιο! Εύχομαι να είσαι πάντα καλά , να διαβάζεις και να πετύχεις τους στόχους σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μπραβο Βασιλικη πολυ πολυ ομορφος ο κουμπαρας σου !
    Καλη εβδομαδα!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. καλή μου συμπατριωτούδα καλησπέρα καλή νέα εβδομάδα από αύριο
    πέρασα για μια καλησπέρα...
    χάθηκες , μας έλειψες και συ και ο κύριος Γκρέκο χιχι
    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ πολύ για το σχόλιο σου! Μου έφτιαξες τη μέρα!