Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Παιχνίδι ερωτήσεων

Γεια σας παιδιά! Μετά από μία κουραστική εβδομάδα , κατάφερα να μπω στο σπιτάκι μου. Και η καλή μου φίλη Εύα μου έκανε μία ευχάριστη έκπληξη! Ας ξεκινήσει το παιχνίδι!


1.Αγαπημένη εποχή: καλοκαίρι-ήλιος, πισίνα,θάλασσα,διακοπές,ταξίδια, όχι διάβασμα-τι πιο ωραίο!


2.Αγαπημένη ώρα της ημέρας: 11.00 τη νύχτα- τελειώνω το διάβασμα μου και επισκέπτομαι το κρεβατάκι μου!


3.Με ποια ταινία έκλαψες ή γέλασες τελευταία φορά? : Jony English 2- την νύχτα κοιμήθηκα με πανί γιατί από το πολύ γέλιο. . . 


4.Ποιο τραγούδι σου έχει κολλήσει τον τελευταίο καιρό? : Stereo Hearts-gym class heroes ft Adam Levin-απλά Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Ο!


5.Ένα ελάττωμά σου: χμμ. .  είμαι τελειομανής


6.Ένα προτέρημα σου: όπως λέμε στην Κύπρο, έχω υπομονή γαδάρου (μετάφραση: είμαι υπομονετική)


 7.Αγαπημένο λουλούδι :λατρεύω τις τουλίπες!


 8.Αγαπημένη ατάκα (δική σου ή κάποιου άλλου) : εν πίρουλλος (μετάφραση: είναι ζέστη)



9.Αν είχες την δυνατότητα να πας ένα ταξίδι στο εξωτερικό που θα ήθελες να πας? : Σε ένα εξωτικό νησί στην άλλη άκρη της γης


10.Αγαπημένος ήρωας : η γιαγιά μου!


11.Αγαπημένο άρωμα.(ή κάτι που σας αρέσει η μυρωδιά του) : επειδή είμαι αλλεργική στα αρώματα, μου αρέσει πάρα πολύ η μυρωδιά του γιασεμιού!



Σε ευχαριστώ πολύ για τις ερωτήσεις Eva G !
Και εγώ με την σειρά μου, τις παραχωρώ σε όλους τους επισκέπτες του ιστολογίου μου!


Φιλάκια πολλά χ χ χ
Βασιλική



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ πολύ πολύ για το σχόλιο σου! Μου έφτιαξες τη μέρα!